Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ​  سيسكو ISE ​  سيسكو ISE

Sorena

​  سيسكو ISE


سيسكو ISE ،  به عنوان راهكاري جامع و گسترده براي كنترل و مديريت اتصال و ورود كلاينت ها به شبكه محلي (LAN) شناخته مي شود به كمك اين نرم افزار، مديران شبكه قادر خواهند بود سياستها و محدوديتهاي مختلفي را جهت احراز هويت و صدور اجازه دسترسي به شبكه براي هر كلاينت اعمال نمايند و تجهيزاتي كه به صورت سيمي، بي سيم و از راه دور به شبكه داخلي متصل شده اند مورد بررسي و كنترل دقيق قرار داده تا از صلاحيت ورود آنها به شبكه و عدم ايجاد تهديد امنيتي براي سازمان مطمئن شوند. همچنين نرم افزار Cisco ISE قادر به مديريت سطح دسترسي و ثبت تمامي تغييرات انجام شده روي تجهيزات زيرساخت شبكه از جمله سوئيچ، روتر و فايروال توسط ادمين هاي شبكه است. اين نرم افزار، با استفاده از پروتكل هاي TACACS و RADIUS، امكان تعريف سطح دسترسي هاي مختلف براي كارشناس شبكه را فراهم نموده و همزمان تمامي تغييرات و تنظيمات انجام شده روي هر يك از تجهيزات توسط هر يك از كارشناسان را با جزئيات كامل ثبت و آرشيو مي نمايد. دو قابليت اصلي و مهم نرم افزار Cisco ISE بدين شرح است:

Device Administration: سطح دسترسي مديران و كارشناسان شبكه به تجهيزات زيرساختي از قبيل سوئيچ، روترو، فايروال و غيره… مديريت، طبقه بندي، نظارت و ثبت دقيق مي شود.
Network Access (NAC): اجازه دسترسي كاربران و كلاينت هاي مختلف به شبكه مديريت و كنترل مي شود.

اين محصول بصورت سرور فيزيكي Cisco SNS يا بصورت ماشين مجازي در VMware ،KVM و Hyper-V قابل راه اندازي است و در شبكه هاي سازمانها و شركتهاي كوچك تا سازمانهاي بسيار بزرگ و بانك ها  قابل استفاده مي باشد.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/5/30 ساعت: ۰۹ توسط:sorena-compony-7 :